ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

رسول الله (ص) فرمودند:
نزدیک شده است که مرا فرا خوانند و من اجابت کنم. و همانا من دو شی ء گرانبها را بین شما باقی می گذارم، کتاب خدای عز و جل و عترت خود را. کتاب خدا رشته ای است که از آسمان به زمین کشیده شده و عترت من اهل بیت منند. همانا خدای مهربان مرا خبر داده که این دو هرگز از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض نزد من بیایند. پس بنگرید بعد از من با این دو چگونه رفتار می کنید.

آخرین نظرات

محبت امام حسین (ع)

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۱۱ ق.ظ

محبت امام حسین (ع) باعث وسعت رزق می‌شود. مردم ایران نیز به واسطه محبتی که نسبت به سالار شهیدان دارند، در وسعت و نعمت به سر می‌برند. همچنین دست ولایت، به انسان نمک می‌دهد، لذا دوستان اهل بیت (ع) همه شیرین و دوست‌داشتنی هستند؛ و از طرفی کشور ایران نیز متعلق به امام حسین (ع) است. به خاطر همین موضوع، ایران نمک خاصی دارد، که در هیچ کجای عالم، این شیرینی و ملاحت به چشم نمی‌‌خورد.


حضرت سید‌الشهدا (ع) مظهر احسان خداوند است؛ و مردم توسط امام حسین (ع) و کشتی نجات او، به مقام قرب الهی خواهند رسید. اگر خلایق به خودشان واگذار شوند، هیچگاه دستشان به توحید نمی‌رسد. ولی محبت و خدمت به حضرت سیدالشهدا (ع) است که جبران کمبودهای ما را می‌کند.


گزیده ای از کتاب "رند عالم سوز" سرگذشت مرحوم کربلایی احمد میرزا حسینعلی تهرانی ملقب به «کل احمد آقا» از پیرغلامان حسینی و از سالکان طریق الهی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی