ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

رسول الله (ص) فرمودند:
نزدیک شده است که مرا فرا خوانند و من اجابت کنم. و همانا من دو شی ء گرانبها را بین شما باقی می گذارم، کتاب خدای عز و جل و عترت خود را. کتاب خدا رشته ای است که از آسمان به زمین کشیده شده و عترت من اهل بیت منند. همانا خدای مهربان مرا خبر داده که این دو هرگز از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض نزد من بیایند. پس بنگرید بعد از من با این دو چگونه رفتار می کنید.

آخرین نظرات

بیمارستان میلاد مزایده ...

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۴ ب.ظ

مزایده دو مرحله ای بوفه مرکزی

today دوشنبه - 1397/7/9مزایده

مؤسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد سلامت تهران (بیمارستان میلاد) در نظر دارد از طریق مزایده عمومی (به صورت دو مرحله ای) نسبت به واگذاری بهره‌برداری از بوفه مرکزی این مؤسسه با قیمت پایه کارشناسی دادگستری ماهیانه معادل 1.240.000.000 ریال (یک میلیارد و دویست و چهل میلیون ریال) اقدام نماید.


ماهی 124 ملیون تومان یعنی روزی ۴ ملیون تومان !!!!!!!!  تازه این قیمت پایه مزایده است 

کسی که این بوفه را اجاره کرد ماهی ۱۲۴ ملیون پول اجاره را از چطوری کسب میکند؟؟؟؟


آیا غیر از این است که باید از جیب مراجعین به بیمارستان دولتی میلاد که اکثرشان قشر کارگر هستند برداشت می شود؟

آیا این دزدی حساب نمیشود و آمر به این امر شریک دزد نمیباشد؟



نظرات  (۱)

۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۶:۳۶ فاطمه سادات داوری
:))))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی