ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

رسول الله (ص) فرمودند:
نزدیک شده است که مرا فرا خوانند و من اجابت کنم. و همانا من دو شی ء گرانبها را بین شما باقی می گذارم، کتاب خدای عز و جل و عترت خود را. کتاب خدا رشته ای است که از آسمان به زمین کشیده شده و عترت من اهل بیت منند. همانا خدای مهربان مرا خبر داده که این دو هرگز از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض نزد من بیایند. پس بنگرید بعد از من با این دو چگونه رفتار می کنید.

آخرین نظرات

غیر حیدر چه کسی شافع محشر بشود

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۴۴ ب.ظ


غیر حیدر چه کسی شافع محشر بشود

جز علی کیست که بر فاطمه همسر بشود


عشق مولا نشود قسمت هر بی سر و پا

تا ملک سجده کنان سائل این در بشود


تا سحر شیعه فقط ذکر علی میگیرد

تا که مشمول دعای شب مادر بشود


در زمین گشتم و در اوج فلک هم حتی

هیچکس نیست که هم پایه ی حیدر بشود


تیغ ابروش کند معرکه در میدانها

لشکری در پی یک حادثه بی سر بشود


جز علی هیچکسی لایق این منسب نیست

تا که بر خلق جهان سید و رهبر بشود


حق علی، قبله علی ، اصل عبادات علی

منکرش گفته نبی بزدل و کافر بشود


ما به محشر همگی رقص کنان می آییم

ساقی ار روز جزا ساقی کوثر بشود


حسین کریمی نیا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی