ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

رسول الله (ص) فرمودند:
نزدیک شده است که مرا فرا خوانند و من اجابت کنم. و همانا من دو شی ء گرانبها را بین شما باقی می گذارم، کتاب خدای عز و جل و عترت خود را. کتاب خدا رشته ای است که از آسمان به زمین کشیده شده و عترت من اهل بیت منند. همانا خدای مهربان مرا خبر داده که این دو هرگز از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض نزد من بیایند. پس بنگرید بعد از من با این دو چگونه رفتار می کنید.

آخرین نظرات

ای کاش های انسان ها در قیامت از زبان قرآن کریم

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۹ ق.ظ

✅ای کاش من خاک بودم.

🌱"سوره مبارکه نبٲ آیه /40"


✅ای کاش پیشاپیش چیزی می فرستادم.

🌱"سوره مبارکه فجر آیه /24"


✅ای کاش نامه مرا به دست من نداده بودند.

🌱"سوره مبارکه حاقه آیه /25"


✅ای کاش فلان را دوست نمی گرفتم.

🌱"سوره مبارکه فرقان آیه /28"


✅ای کاش خدا را اطاعت کرده بودیم و رسول را اطاعت کرده بودیم.

🌱"سوره مبارکه احزاب آیه /66"


✅ای کاش راهی را که رسول در پیش گرفته بود ، در پیش گرفته بودم.

🌱"سوره مبارکه فرقان آیه /27"


✅ای کاش ما نیز با آنها می بودیم و به کامیابی بزرگ دست میافتیم.

🌱"سوره مبارکه نسا آیه /73"


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۶

نظرات  (۲)

سلام
طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق

مطلب خیلی ارزشمندی است.
من عاشق دسته بندی مطالب هستم.
اینطوری یه برداشت جدید بوجود میاد و راه برای فکر کردن باز میشه.

موفق باشید
پاسخ:
سلام
طاعات شما بزرگوار هم مقبول حضرت حق باشد ان شا الله

تشکر از توجه شما دوست عزیز
۱۸ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۳ حجت پناه زاده
سلام
نگاه زیبایی به آیات قرآن داشتید
ولی ایکاش پر مورد بعضی از آیات چند کلمه توضیح میدادید. مثلا ای کاش با آنها بودیم مبهمه
ماجور باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی