ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

رسول الله (ص) فرمودند:
نزدیک شده است که مرا فرا خوانند و من اجابت کنم. و همانا من دو شی ء گرانبها را بین شما باقی می گذارم، کتاب خدای عز و جل و عترت خود را. کتاب خدا رشته ای است که از آسمان به زمین کشیده شده و عترت من اهل بیت منند. همانا خدای مهربان مرا خبر داده که این دو هرگز از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض نزد من بیایند. پس بنگرید بعد از من با این دو چگونه رفتار می کنید.

آخرین نظرات

نجس ترین چیز در دنیا

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۱۹ ب.ظ

🔴خیلی قشنگه🤞


طمع نجس ترین در دنیا


گویند روزی #پادشاهی این سوال برایش پیش می آید و میخواهد بداند که نجس ترین چیزها در دنیای خاکی چیست. /

برای همین کار وزیرش را مامور میکند که برود و این نجس ترین نجس ترینها را پیدا کند و در صورتی که آنرا پیدا کند و یا هر کسی که بداند... تمام تخت و تاجش را به او بدهد ./

@amirkabear


وزیر هم عازم سفر میشود و پس از یکسال جستجو و پرس و جو از افراد مختلف به این نتیجه رسید / 


که با توجه به حرفها و صحبتهای مردم... باید پاسخ همین مدفوع آدمیزاد اشرف باشد / 


و عازم دیار خود میشود در نزدیکی های شهر چوپانی را میبیند و به خود میگوید بگذار از او هم سوال کنم شاید جواب تازه ای داشت /


بعد از صحبت با #چوپان او به وزیر میگوید من جواب را میدانم اما یک شرط دارد و #وزیر نشنیده شرط را میپذیرد /

چوپان هم میگوید تو باید مدفوع خودت را بخوری وزیر آنچنان عصبانی میشود که میخواهد چوپان را بکشد ولی چوپان به او میگوید تو میتوانی من را بکشی اما مطمئن باش پاسخی که پیدا کرده ای غلط است تو اینکار را بکن اگر جواب قانع کننده ای نشنیدی من رابکش

خلاصه وزیر به خاطر رسیدن به #تاج و #تخت هم که شده قبول میکند و آن کار را (اسمشو نبر را) انجام میدهد/


 سپس چوپان به او میگوید /

کثیف ترین و نجس ترین چیزها طمع است /که تو به خاطرش حاضر شدی آنچه را فکر میکردی نجس ترین است بخوری/



🔴 کانال امیرکبیر

@amirkabear

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی