ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

رسول الله (ص) فرمودند:
نزدیک شده است که مرا فرا خوانند و من اجابت کنم. و همانا من دو شی ء گرانبها را بین شما باقی می گذارم، کتاب خدای عز و جل و عترت خود را. کتاب خدا رشته ای است که از آسمان به زمین کشیده شده و عترت من اهل بیت منند. همانا خدای مهربان مرا خبر داده که این دو هرگز از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض نزد من بیایند. پس بنگرید بعد از من با این دو چگونه رفتار می کنید.

آخرین نظرات

‍ مقام آیت الله شیخ محمد حسین نجفی مسجد شاهی

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۰ ب.ظ


💠آیت الله آقا شیخ محمد حسین نجفی مسجدشاهی، مال همین شهر خود ما اصفهان بوده و خیلی وقت هم نیست که فوت کرده‌اند. صد و خرده ای سال قبل از این، زندگی می‌کرده و خیلی خیلی فوق العاده بوده‌اند. من نمی خواهم حالات ایشان را عرض کنم. فقط یک داستان آن را می خواهم بگویم.


✨ایشان مرجع تقلید بودند و در مسجد امام، نماز می خواندند و تا آخر میدان، جمعیت پشت سر ایشان به نماز می‌ایستاد. ایشان فوت می کنند. برادر او توسلات پیدا می کند، تا دربارة برادرش خواب ببیند. بعد از مدتی که توسل پیدا می کند حضرت رسول صلی الله علیه و آله را در خواب می بیند و عرض می کند: «یا رسول الله! شیخ انصاری اهل نجات است؟» حضرت می‌فرمایند: «که بله، به واسطه محبت ما نجات پیدا کرد». در مورد تعدادی از علمای دیگر سؤال می کند. حضرت برای همه می‌فرمایند که به واسطه محبت ما نجات پیدا کرد. سؤال می کند: «اخوی من، آقا شیخ محمد حسین اهل نجات است؟» حضرت می‌فرمایند: «او برخدا وارد شد و هر چه خواست، خدا به او داد». 

من و شما هم به این مقام می توانیم برسیم. می توانیم طوری عمل بکنیم که قبرمان یک چاهی از چاه‌های جهنم باشد یا باغی از باغ‌های بهشت. ((بحارالأنوار، ج 6 ، ص  159).) ببین برای خودت چه کار داری می کنی عزیز من!


 کانال رسمی آیت الله ناصری 

@Naseri_ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی