ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

رسول الله (ص) فرمودند:
نزدیک شده است که مرا فرا خوانند و من اجابت کنم. و همانا من دو شی ء گرانبها را بین شما باقی می گذارم، کتاب خدای عز و جل و عترت خود را. کتاب خدا رشته ای است که از آسمان به زمین کشیده شده و عترت من اهل بیت منند. همانا خدای مهربان مرا خبر داده که این دو هرگز از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض نزد من بیایند. پس بنگرید بعد از من با این دو چگونه رفتار می کنید.

آخرین نظرات

زمان برپایی نمایشگاه قرآن رمضان 1440 هجری قمری

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۳۹ ب.ظ

مراسم افتتاحیه بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عصر امروز، شنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ در ضلع جنوبی مصلای تهران و در مجموعه چهل‌سرا برگزار می‌شود.
در ابتدای این مراسم و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید،‌ عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه گزارشی از برپایی بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌پردازد.
در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد، قرآن‌پژوه، سخنرانی می‌کند و سپس، برنامه‌های دیگری همچون همخوانی گروه سبیل‌الرشاد و اجرای «ربنا» از سوی محمد عباسی، قاری بین‌المللی قرآن اجرا می‌شود و در پایان سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلام،ی به سخنرانی می‌پردازد.

یادآوری می‌شود، بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از فردا تا جمعه، سوم خرداد‌ماه، هر روز ساعت ۱۷ تا ۲۴ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران میزبان عموم مردم روزه‌دار و قرآن‌دوست است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۱

نظرات  (۲)

۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۲:۳۱ حجت پناه زاده
سلام. خدا قوت و طاعاتتون قبول
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو خدمتتون تبریک میگم
پاسخ:
سلام 
تشکر فراوان
۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۹:۳۸ مهدی سلمانی ماهینی
سلام 
نمایشگاه امسال غرفه ها و برنامه های مختلفی دارد از جمله پرده خوانی

حتما سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی