ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

رسول الله (ص) فرمودند:
نزدیک شده است که مرا فرا خوانند و من اجابت کنم. و همانا من دو شی ء گرانبها را بین شما باقی می گذارم، کتاب خدای عز و جل و عترت خود را. کتاب خدا رشته ای است که از آسمان به زمین کشیده شده و عترت من اهل بیت منند. همانا خدای مهربان مرا خبر داده که این دو هرگز از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض نزد من بیایند. پس بنگرید بعد از من با این دو چگونه رفتار می کنید.

آخرین نظرات

پویش بزرگی داره انجام میشه جا نمونیم

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۵۴ ب.ظ


🔅همیشه به عشق امام زمان❤️ برای کبوترا غذا میریزیم


💌بدون نام _ #کرج


🌐پویش بزرگ مردمی #مهرمهدوی 

@mehremahdavi


‍ بنده و تعدادی از دوستانم تصمیم گرفتیم مقداری پول جمع کنیم و به کودکان سرطانی در شهرمان که اغلب آنها بضاعت مالی ندارند عیدی بدهیم. خداروشکر هشت برابر پولی که در نظر داشتیم جمع شد (ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی )و به نیابت از آقا صاحب الزمان تقدیم شد.


💌بدون نام _ #کرمان


🌐پویش بزرگ مردمی #مهرمهدوی 

سلام من امروز باشربت و شیرینی از خانم وآقایی که اومده بودن راه پله های ساختمونو تمیز کنن برای خوشحالی آقا امام زمان پذیرایی کردم.اللهم عجل لولیک الفرج


💌بدون نام _ #مشهد


👤ادمین : با کمترین هزینه ممکن هم میشه مهرورزی کرد و مهر محبت امام زمان رو در دل ها جاری کرد




🔅تامین سبد کالای مواد غذایی خانواده های نیازمند تحت پوشش خیریه امام زمان به نیابت از آقا و مولایمان صاحب الزمان( عج)

💌بدون نام _ #تهران

🌐 پویش بزرگ مردمی #مهرمهدوی



نظرات  (۱)

خیلی پویش خوبیه
دم استاد رائفی پور گرم واقعا
ان شاالله مهر مهدوی توی دل همه بشینه و آقا قبول کنند:)
پاسخ:
دم استاد رایفی پور گرم
همه یاری کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی